|
|
|
|---|---|
|
jag skulle villa bygga om min 318 till en m3-e30 men bara utvändigt..var in på realcar.com och kolla priser men tyckte det verkade dyrt...undrar om det är någon vänlig skäl som vet vart man kan få tag i delar... sen skulle jag också villa veta hur man löser det där med taket... måste man verkligen byta hela taket..eller finns det något färdigt som man kan sätta dit...? MVH Thomas | |
j.aahman |
det verkar förståndigare att köpa en M3 E30 om man ska vara uppriktig , och det ska man ju vara |
|
Om du nöjer dig med att skärmar,front sam bak ser ut som M3 så finns det glasfiberdelar att köpa..Ibland för så lite som 6000kr(privat på blocket tex)...Kruxet är att få dit breddningen snyggt o få det att sitta kvar oxå,spackel tenderar att spricka...Så en hellack får du nog räkna med...Mitt tips är som föregående talares:Låt bli eller köp äkta vara:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
De paketlösningar som brukar annonseras ut på nätet är ofta av så kallad EVO look. Bredare än något som monterades original. Även EVO3 bilarna Man kan nog nära på ställa en ölbruk på skärmbreddningen. /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.