|
|
|
|---|---|
|
Av dom små V12 emblemen här och där bör det varit en 750. Hade förmånen att hamna bakom/bredvid denna Hamann stylade best vid två olika tillfällen i lördags, först på Centralbron sedan några timmar senare på Valahllavägen (vad är oddsen för det?). Vid båda tillfällena åkte rutorna ner och stereon av och jag å grabben njöt något förfärligt (tog tom en omväg genom stan:-)). Svart, Hamann emblem istället för BMW dito på bakluckan och fyra ovala orgelpipor....... Någon här som äger den så bör den hamna i Galleriet pronto å gärna med bifogad ljudfil. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk | |
| Länk | |
|
Jag som "bara" kikat igenom galleriet :-) Tack för det ! // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Kul med 295/30 ZR 21".... __ BMW CS #5221 |
|
|
Och den läckra bilen råkade dyka upp rakt framför ögonen på mig här i luleå ikväll. Man kände sig mäkta ynklig i sin gamla e32 jämfört med det där monstret. Tyvärr finns inte annonsen kvar nu så man fick se den på bild. Min kärra Länk |
|
|
Såg den också igårkväll.. vet någon om den bor här nu? Någon här som har den? Tyckte den var något överstylad dock.. Men riktigt läcker och superfin ändå! |
|
|
Jepp bilen går i Luleå, jag har ägt den sen hösten -04 jag ska ta och lägga ut nån bild i galleriet |
|
| Jasså, kul! Men inte har du varit ute å rullat mycket hittils i så fall? | |
|
Bild fungerar EJ? -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Jag har en A8 som bruksbil,Så Bmw kör jag bara med på sommarn ,när vädret är ok. Ställde ut den på En dag på strippen i Pite 11/6 och fick silver för bästa BMW så det var kul. |
|
| Åfan är den trimmad nå? Vad kör du för A8a? (UNR, TPZ...?) | |
|
BMWn har lite godis,Det är en en A8 4.2 Q RMG... Bilder kommer på BMW(nån polare får hjälpa mig) att länka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.