|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Vit, inte mycket rost, genomgående tight. 30 000 mil Motor renoverad runt 25 000 Spridare från någon turbo Volvo samt trimchippad, ev annan kam. Går som ett skott iaf. Bytt de senaste 4000 milen Kamkedjor Stötdämpare/fjädrar Bromsar runt om Kylare Bromsrör Bromsbomb Koppling Urtrampningslager Fjäderben Utrustning förutom standard Glastaklucka Elhissar Sportstolar(hela sånär på) Farthållare ABS(fungerande) CD stereo 5 lusentappar var inte helt fel iaf tycker jag. |
|
Nej det lät inte helt fel faktiskt... det är en bra bil... hur ligger soppa törsten på en sån? Själv köpte jag min bil den 15de februari från en kille här på forumet... fick den till ett mycket bra pris... blev förvånad när papprena kom och jag fick veta att jag är ägare nr 4. En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre! |
|
| Låter som en kanon affär,är du nöjd med bilen då? | |
| Shit Claude! Låter dom om du gjort en schyst affär ändå, kanske inte i vinstsyfte... men schyst utrustning på en 84:a. Riktigt schyst! | |
-BeeMWe- |
Hm enligt förre ägaren så låg den på 0.8/0.9 landsväg men i staden kunde det gå upp till 1.4. Lätt nöjd med den iaf :) tompa: Den går för 10 sen utan CD och en uppsättning hjul ^^ |
|
Billigare än så går i princip inte att få en hyffsad och pigg 528 E28 med dessutom fin utrustning :) Klart "kap" tycker jag... Kan nog sälja den för över 10' när du vill.. Lämpligt utpris då kanske 12' :) Vad menar du förresten med "bytt kamkedjor?"Finns vad jag vet bara en ;) Mvh Janne. |
|
|
Ett riktigt kap! ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Har du inga bilder på den? | |
-BeeMWe- |
Finns i galleriet nu tror jag. Eller gå in på min profil och kolla. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.