|
|
|
|---|---|
|
Hur går man tillväga för o få rutan gå bra. det hoppar ju ur hela tiden vid halv vägs upp som ner. några tips man kan göra för o få rutan glida rätt??? en annan ska detta stag på dörren som håller kvar dörren är paj, hur gör jag för och fixa mecka bort hela dörren???? om hur fan får man ur sprinten som håller staget.. BMW 520IA -94 | |
|
Dörrstoppen: Sprinten knackar du ur uppåt, köp sedan en ny på BMW då den inte kostar många kronor. Olja in den innan montering, så går det lättare. Är plåten i dörren söndersprucken? Min var det, jag tillverkade en plåt i vinkel som jag skruvade fast med plåtskruv. Här är ett annat tips på hur man kan göra: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jag tippar på att det är sönder. så jag få montera hela dörren. men el hissarna hur får jag den o gå i rätt spår , rutan går ju snet hela tiden. |
|
|
jag tippar på att det är sönder. så jag få montera hela dörren. men el hissarna hur får jag den o gå i rätt spår , rutan går ju snet hela tiden. |
|
| Finns det fler saker man kan göra sätt en platta snacka ni om.. min jag fattar inte hur. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.