|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är en kille på 25 år som börjar bli lite smått förälskad i 740:n. Funderar på att köpa mig en sådan men har stött på ett problem. Problemet heter försäkring. Jag bor i Malmö och har en garageplats MED bur. Finns det någon av er som kan tipsa om ett bra (läs billigt) försäkringsbolag eller som kanske redan äger en 740 och är i min ålder och betalar en sund summa för försäkringen? Alla tips är välkomna. | |
| kan ge rådet att ringa runt till dom olika försäkringsbolagen o höra med pris o sen pressa priserna så mycket du kan o ta det bästa erbjudandet för pengarna. | |
|
Sockenbolagen? Mvh |
|
|
För mig (24 år) var Ok/Folksam billigast.. mvh Johan. Länk |
|
|
Hej Jag såg nyligen ett inlägg här i forumet, killen valde till slut Länsförsäkringar i Malmö...lycka till |
|
| Måste man veta ett registreringsnummer på en bil för att de ska kunna ge svar på kostnad ? Eller räcker det med märke + modell? | |
| Till LTK: Vad kostar din försäkring per år och vilken typ av försäkring har du ? Vad betalat du i månaden ? | |
|
jag hade en 740ia 98 förra året,kostde 16000kr/år men med förhöjd självrisk sjönk den till 9000kr/år med Sockenbolaget.är själv lika ung som du men bor i en mindre stad. jag är fortfarande förälskad i 740......... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.