|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag råkade ut för något märkligt idag. I morse när jag var ute och åkte så fungerade allt som det skulle men nu på eftermiddagen när jag startade bilen så reagerade jag att det inte kom någon musik så jag trode att jag slagit av den då det lös från panelen. Men icke, jag provade att slå på sterrrreon men inget hände :-( Nu såg jag även att DSP inte fanns kvar i menyn längre. Kollade säkringarna men de var hela, hjälp vad kan ha hänt? Har även kollat att kontakterna sitter kvar och de gör de. Kan ta ut skivorna ur CD växlaren så den har matning iallafall... Tacksam för hjälp. /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) | |
|
Snälla, är det ingen som känner igen detta eller som har en aning om vad det kan vara? /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Sök funktionen.... Länk Mvh Jocke W |
|
|
Jag har drabbats av samma fenomen,Det började med att stereon tystnade i några sekunder men sen funkade den igen.Igår när jag startade var alternativet DSP borta och stereon stendöd.DSP:n är eftermonterad så vissa kablar är lödda direkt på kontakterna,så jag kollade kablarna och en sladd var nästan lös(den lossnade när jag pillade försiktigt)jag satte fast den ,men stereon är fortfarande död och DSP borta från menyn.Jag undrar om den kan ha gått sönder av dålig kontakt eller om det finns nån säkring till den,och isåfall var sitter den.Tacksam för alla tips. Och jaa jag har sökt andra topics men inte blivit klokare ;0) |
|
|
Jag glömde bort att tillägga att handsfree till telefonen funkar,men ljudet till tv:n är borta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.