AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
994

för liten veckopeng?

Natten till igår blev min vinterbil, en gammal röd 318 -86:a berövad på sina njurar. Nu är det bara ett stort hål in i fronten. Tjuven hade inte ens orkat bända upp motorhuven för att kunna lossa plastpaketet riktigt så det låg plastbitar på kofångaren. Jag har lyckligtvis sluppit sådant här under de fem år jag nu bott i Partille men nu glömmer jag inte att ställa in bilen i garaget längre.
En liknande sak hände för ett par år sedan då denna vinterbil var utlånad till min syster under sommarhalvåret och den blev berövad på sina emblem då den stod parkerad i på hisingen.

..det är ju inga dyra grejor att köpa.....så, varför måste dom........... kanske de får för liten veckopeng av mamma eller aldrig fattat att mitt är mitt och ditt är ditt... man blir så trött...

/Anders
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Snorungar. Men skyll inte på föräldrarna till dem. Det är samhällets fel (!!!!)
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Var stod din bil? Bor nämligen själv i Partille...

Schnelle fart, Härliche fart.
Har själv bott i Angered och hört ryktas att "kidsen" föredrog att åka till just Partille framför att riskera att ge sig på "fel" bil hemma... Trodde bara att det var pladder, men vem vet?

Mvh Elvis
Stavros: Håller med, syftade ej på föräldrarna.
Herr Gaspedal: Jag bor på Västra Anneberg, min parkering är mitt framför husen och även mitt garage, känner till det? var bor du själv? Touringen (sommarbilen) försöktes fälgarna snos på för några år sedan men de gav nog upp.. men när den är här under sommaren får den allt stå inne för det mesta.. för säkerhet skull..
BoogieElvis: Hmmm, vem vet?

MVh,
Anders
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Ja, jag vet var du ligger. Det är ju ett väldigt lugnt område.

Bor själv i de nybyggda lägenheterna mellan Mc Donalds och Partillebo hallen.

Räknar med att få ha bilen ifred i varmgaraget.
Som BMWentusiast är du välkommen att använda biltvättrummet =)...

Schnelle fart, Härliche fart.
ormen
blev av med nummerskyltbelisningen i helgen i GBG, så man undrar hur snåla folk är alltså... kostar inte många kronor de
Herr Gaspedal: Tackar så mycket, det vore väldigt fint =) ..får vi tala mer om? =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.