|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om någon vet om original xenon på en e39 går att ta bort och ersätta med original halogen. Eller sitter det tusen styrdon och 100 givare i bilen till xenonet vilket omöjliggör en dylik operation? Mvh David Pettersson | |
|
Då får du nog byta ut hela insatsen. Varför vill du bygga om? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Hej, jag tänkte köpa facelift till min framtida 540 Touring och det är med all säkerhet xenon på den o kanske nivåreglering, detta gör ju att priset blir tre ggr högre än för halogen facelift. Den andra anledningen är att jag inte vill ha xenon helt enkelt för den enda fördelen med xenon enligt mitt tycke är att det ser dyrt ut. Vilket det är det ju med... Så insatsen ska bytas, men hur är det med det andra? Går det att bygga om rakt av? Mvh David P. |
|
|
Om du har haft Xenon i bilen så tror jag inte att du vill vara utan! Ser dyrt ut? Är inte faceliften ett sätt att göra din bil nyare/finare än den är? Mvh, Steaman |
|
|
Visst är facelift där för att bilen ska se nyare och bättre ut, jag tycker bara att angel eyes gör så himla mkt mer för utseendet än blåa lysen.. Och jag lägger inte 1300euro ex moms ist för 380 för att ha kvar xenon. Måste ju ha stötfångare med... Efter att ha bytt "glödlampa" i xenon så vill jag inte ha det längre. Det är så skönt att kunna åka ner på macken o köpa lampa för några kronor! Tillbaks till frågan, nån som vet? Mvh David Pettersson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.