|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mellan 75' och 85' gissar jag att slutpiset hamnar på. //Marin |
|
|
BjörnB: Nix Pix, inget inbyte. Bilen står redan hos handlaren där intresset för bilen är ganska stort. Dock så är det sagt så att handlaren endast ska ha rent köp av min bil för att han ska sälja. D.v.s inga inbyten av någon annan, därför är den inte såld än... Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Det kanske blir svårt att få ut det man vill ha av en köpare som är insatt i BMW priser och som vet vad som kan fås för 100´ utan att det behöver vara vrak. Men skulle däremot "mondeosnubben" få syn på din bil skulle han säkert tänka att det var ett kap med tanke på att hans mondeo inte är såå mkt billigare, samt att han säkert alltid gått och trott att alla BMW kostar flera hundra tusen och att bara de rika har råd med en sån. Vi fick in en import 523-97 9000mil ej skinn, på jobbet förut och jag tappade hakan när jag frågade försäljaren vad dom fick för den 155´!!!! FÖR EN 97 523 UTAN SKINN. Jag trodde han drev med mig Bilen var iofs fin jag själv inbytestestade den, men inte en spänn mer än 115 trodde jag, men man ska ha tur för att hitta dessa köpare oxå ute i e39 djungeln. Nu har vi en 323-96 inne och den ska dom ha 118 för, och det är så illa prissatt så jag vet inte vad jag ska säga. iofs oxå fin med halvskinn och grejer men bilen har stått i 1,5år nu så dom borde ju haja att ngt är fel snart. |
|
|
Det är en helt annan sak för en bilfirma att få ut höga priser. De som köper privat är generellt mer pålästa och har bättre koll på marknaden. PS Finns nu en 520 för 79.000:- på börsen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.