|
|
|
|---|---|
|
Hallå. (ja vet att ja kan söka på tidigare, men ja har inte hittat nåt som passar) ABS lampan lyser i min E36 325:a OCH ABS fungerar ej. Glider som bambi när ja nitar. Någon som vet vat jag ska göra. Kan en säkring ha gått??? Tack för snabba svar, ska besikta snart... | |
| En sensor möjligtvis. Samma fel på svarfars E36:a för tillfället. Kör in bilen till någon verkstad och låt dom läsa felkoderna är väl det enklaste. | |
|
är nästan bergis en sensor,, Var det på min, 1250:- spänn o byta,, Men det märker dom på verkstaden när dom kopplar in sig.. " bara o växla ner o njuta =) " |
|
|
Har samma problem på min. nån som vet vad sensorerna kostar utan arbetet att sätta dit dem? Då ser man altså det direkt i datorn när bilen är inkopplad, om jag fattade rätt. |
|
| hallå djang den kostar ca 750:- på bmw att köpa utan montering :-) | |
|
sensor? sitter dom i hjulhuset va? både fram och bak??? |
|
|
Skulle också tro att någon givare vid något hjul har pajat,är ett mycket vanligt fel. Alltså det sitter en givare vid varje hjul,men det räcker att en är paj för att ABS systemet ska reagera och stänga av sig själv. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.