|
|
|
|---|---|
|
Hur får man blikersena att "glöda" som dom gör i US Of A... Det vore grymt att ha.. =) M3 wannabe.. =) | |
BMW-Yoda |
Syoppa i lamphållare från fiat-panda sidoblinkers, och strömtjuva fast den på ex. dimljus. Då kan man stänga av både dimljus och blinkers om harry haffa kommer springande. BMW-Yoda |
|
Wa..? Syoppa? Är jag helt dum eller.. Fiat delar o vad nu Syoppa är förnågot? Kan du ta det på svenska så vore jag tacksam.. =) M3 wannabe.. =) |
|
|
Ja tro nog han menar "stoppa"... : ) Philip |
|
|
Kolla in in.pro samt mhw de verkar ha framblinkers med inbyggda positionsljus till E46an i alla fall. /RS2 Länk Länk |
|
|
I USA förekommer det även att man kör runt med helljusen "glödande" tillsammans med halvljuset, ser skitsnyggt ut!!! Hittade en amerikansk sida en gång som sålde ett speciellt relä till heljuset så det blev så här, stod dock att det var till amerikanska BMW.... ??? Nån som sett nått liknande och vet ifall det går på gamla hederliga tyska BMW:s...... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Mmm... det skulle inte vara fel om halvljuset och helljuset lyste likadant! Men det där med lysande blinkers är inget för mig iallafall. :) Björn Markholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.