|
|
|
|---|---|
Glecar |
Jag har lite att göra, och vill ha lite bilder att trolla med i Photoshop. Har ni några tips, eller uppdrag åt mig? Prestanda är till för de kunniga, inte de rika. |
| tja..du kan väl bygga om en z4 till coupe elelr nåt oc h sen göra en kombi av e38 | |
|
Skulle vara roligt om du kunde ta nån av bilderna på min bil o mixtra lite så där......Så jag får se hur det skulle se ut om min bil var lägre o sånt he he ;).....Om du ändå har tid he he ......... .:Kristijan:. |
|
Glecar |
Tackar.. skall ske!! :) Prestanda är till för de kunniga, inte de rika. |
| gör en snygg dekor till mitt racebygge, Länk så vore jag tacksam :) | |
|
hej kompis mejlar du bilden till mig eller? Skulle vara mycket tacksam :) ......Hoppas att du bara hittade mina bilder i Galleriet he he ...... Nån skyst dekal skulle sita fint i form av tribals, funderar faktiskt o lägga på nåt men är osäker......Annars så har man testat mycket i Need For Speed UNDERGROUND men där finns det ingen BMW o prova på, tråkigt hehe .............. .:Kristijan:. |
|
|
hej kompis mejlar du bilden till mig eller? Skulle vara mycket tacksam :) ......Hoppas att du bara hittade mina bilder i Galleriet he he ...... Nån skyst dekal skulle sita fint i form av tribals, funderar faktiskt o lägga på nåt men är osäker......Annars så har man testat mycket i Need For Speed UNDERGROUND men där finns det ingen BMW o prova på, tråkigt hehe .............. .:Kristijan:. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.