|
|
|
|---|---|
|
Låter verkligen som ett trivialt problem. ;) Men jag blir inte klok på instruktionsboken förklarning (på tyska dessutom). Bilden visar att man ska stoppa ner en skruvmejsel i hålet i framskärmen precis bakom lyktglaset och sedan frigöra en hake. Jag försökte, men kunde inte se nån hake genom hålet. Vågade heller inte trycka för hårt i rädsla för att ta sönder något. Kan någon ge mig ett tips ( på svenska:) ), som har gjort det innan? /Sonny | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
hej! precis som du säger, tryck ner en skruvmejsel och frigör haken. den sitter fast, men inte extremt fast. gör det när det är ljust eller lys ner med en ficklampa så kanske du ser lite bättre hur det ser ut. mvh Johan |
|
Tack Johan. Är haken den vita plastbiten jag ser när jag tittar ner i hålet? /S |
|
|
Läs detta: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tack Erik. :) | |
rallyante |
Själv så tryckte jag nog lite väl hårt med skruvmejseln, det resulterade i att haken gick av :) MVH/ Andreas |
|
Jag hadde exakt samma problem på min coupe. Fattade inte varför blinkersglasen inte kom ut när jag trykte på denne haken. Så gikk jag upp på nettet och så en bild. Då forsto jag att jag hadde trykt på fel haka! Det är inte den överste haken, man måste ta skruvmejseln forbi denne - lenger ned, der er det en hake som man presser ned samtidig som man skyver lite. Den kommer ut lett som ingen ting. Tar 5 min! Bild: Länk Do-it-yourself: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.