AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
615

Vandaler och Banditer!

Visa användare
93
Bogge
325iA Cab -94
320i Sedan -91
Fy fan rent ut sagt, ursäkta jag svär men har med all rätt att göra det. Krossat vänster bakruta stulet mitt consolen med brännda skivor och sist som retar mig mest skuret med en kniv på båda sidorna mitt på taket rätt igenom cabben. Jag satte bilen i garaget lörd 21/2 kl. 10.15 och märkte det idag mån 23/2 kl 07.20. AAAAAAAAAARRRRRGGGHHHHH!!!!!!!!!!

Jag tror de har försökt stjäla bilen med utan att få igång den... haha amatörer säkert därför de skar hål i cabben, hur ser datorn ut efter de har varit på den? lampan på code var släckt men när jag vred om nyckeln kom det upp som vanligt att slå in koden. FAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

---
I'll catch you on the flipside! /Bogge.
Länk
\\\M 325i ZENDER///
fasen va tråkigt...lider med dej

---
Projekt trippel xXx i gång.
Visa användare
93
Bogge
325iA Cab -94
320i Sedan -91
ja tack det behövs jag är riktigt lack... min teori om att det var vandalism på suffletten var nog fel... de har nog skurigt i den för att försöka öppna dörrarna med hjälp utav dörr-knoppen men icke det går ju inte när den är låst... istället smasha dom rutan för att sno brännda cd skivor... lönt? såg också att det var repor i lacken efter den krossade glasrutan som hängde ner ut över sidan... och att de bräckt sönder låset på handskfacket...

---
I'll catch you on the flipside! /Bogge.
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.