|
|
|
|---|---|
| Var det någon som var där och kollade.. X5:an med 22" crome fälgarna var bland det fetaste jag sett :) fixar bilder imorgon! | |
|
Lite besvikan faktiskt. Motorshowen blir ju mindre för varje år. Saknades en massa biltillverkare.... ///Tomten |
|
| kan ni fixa bilderna e väldigt sugen | |
|
Bilder från motormässan: Länk De sista bilderna är på företagsbilen som någon gjorde inbrott i uppe på parkeringsgaraget (översta plan) när vi var inne och kollade på mässan. Hade ju BMW'N brevid men som tur var ju att man tagit ur fronten i den. Det hände mellan 16:00 - 17:30 Om någon observerat nån som stått och brutit sönder lås och ruta så maila gärna. Det var mycket bilar och mycket folk i rörelse där uppe på taket så många borde ha sett det! |
|
|
HEJ! Fina bilder från mässan! Tyvärr förstördes hela bildserien av de sista bilderna. Man blir så f### arg! Jag lider verkligen när jag ser en misshandlad bil (även Audi). Tur att det finns visst svängrum i lagboken för våld om man skulle komma på nån som mixtrar med ens bil! MVH Jonas |
|
|
Tack för bilderna. (Någon gång kommer deras jävelskap ikapp de och då...) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.