AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.613

Playstation II

Sida 2 av 2
M-
178
M-Maker
735iA -99
520i -89
Rantzow: Jo, jag vet att skärmarna är dyra = kvalitet kostar :)

M-Maker
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
sant! precis som med bilar =)

swemho
Göran: Besserwisser ? Jag ? Nä bara noga med detaljer =)
Jag tror dig, men det måste vara deras produktnamn, då det on the shelf heter wLAN
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
rantzow: låt oss gärna veta hur det går med inbyggnad, inte för att jag har någon plats över i z3:an men ändå... bakluckan finns iofs... hmm.... ;-)

mvh
Anders

BMWCS #4727
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
Firren:
Det bästa hade varit om man hade använt handsfacket till att ha datorn i. Det är bara att köra ett microATX-kort och bygga en liten skyddsbur kring alla kort. spänningen ska man inte ta direkt från batteriet då den inte ligger särskilt stabilt på +12V! köp istället en spänningsomformare som finns att köpa på elfa för några hundralappar. skärmen man använder är med fördel vår 12"are som klarar en upplösning på 800*600. aluminiumplåtarna som är skärmens skal kan man ju måla i valfri färg..! köp modellen med touch-skärm så slipper man pekdon såsom mus, trackball etc. visserligen hade det kanske varit rätt härftigt med logitecs aluminiumfärgade trådlösa trackball mellan framstolarna..! detta är bara en dröm som jag hade tänkt förverkliga.. tänk bara på att man behöver en stor bil för att det inte ska se groteskt ut..

Tänk er själva.. 60 gb hårddisk = flera tusen mp3-låtar =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.