|
|
|
|---|---|
| Tacksam för liten redogörelse! | |
| Samt vilken färg är blåsilver på en e46:a? | |
|
oj, en fråga till :) Ca pris på en 320 sedan -00 6000mil, metallic, komfortpaket,svsåld? ca 120-130? |
|
|
pistolas: komfortpaketet innehåller klima, farthållare, fällbart baksäte, larm. Finns säkert ytterligare delar som ingår i detta som jag inte kommer på. Blåsilver ser precis ut som namnet antyder dvs blåsilver. Samoablå kallades den till E36, liknar "stålblå" som är ett mer vedertaget namn men är mörkare än samoa. Troligen är det stålblå då denna färg var populär 98-00 på just E46. Vad gäller pris så låter 130 rimligt som slutpris. Tyvärr lär det röra sig om 150hk motorn som jag tycker är kass jämfört med 170hk 2.2 motorn, hade hellre valt en sådan om jag vore du. Kolla om det är 150 eller 170 motorn...är rätt stor skillnad faktiskt vad gäller ffa ljudet. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Komfortpaket e46 320= AC, elhisar, fällbart delat baksäte, Larm med sensor i bilen, samt CD spelare i bilen. Blåsilver = Tror jag Länk Den liknar den färgen i alla fall. Mycket fin, tycker jag personligen. Pris = Ingenaning, men 120-130 låter väl rimligt Lycka till med bilen Mvh kristian |
|
|
Tack för snabbt svar. Kristoffer_L Jag har kört 170hk, och den tycker jag var mkt trevlig. Jag letar inte efter en 320 givetvis, men jag har sprungit på denna 150hästars, och tänkte att jag ev. skulle köpa den om priset var fördelaktigt. Skillnaden i pris på en 2,2:a lär ju vara säkert 40tusen, och det tycker jag inte det är värt. Detta gäller just denna bil jag sprungit på. Alf_VON_Sil Tack för länken, färgen var helt ok på länken. |
|
|
Regnsensor och dimljus samt skisack. |
|
|
Är det lackerade handtag på 320 -00, eller var det tillval i nåt paket? 318 har jag sett utan lackade. |
|
| Lackade handtag samt kromade ribbor i grillen var standard på sexorna. | |
|
Multifunktions sportratt ingår oxå i komfortpaketet =) Clubsport: Ingick dimljus och regnsensor? Det gjorde det inte på min 320d-00 =( ///Egget Länk |
|
|
KOMFORTPAKET 3-serie Sedan: Multifunktion för ratt, Lädersportratt, Larm, Fällbara ryggstöd bak, Regnsensor, Klimatautomatik, CD-spelare, Radio BMW Business BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
| Wendtan: Gäller för de sexcylindriga modellerna. På de fyrcylindriga utgår klimatautomatik och regnsensor. | |
|
Bjoerck: Jo, men bilen på tal var en 320, inte sant? :) BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.