AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
708

någon som tittat på 328 T, i Stenkullen

Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Såg en 328 T 97:a på Familjebil i Stenkullen. Någon som kollat på den? De begär 99.900 är det ett bra pris? Svart, hyffsat utrustad. AC bl.a, 12.000 mil.
Länk
Någon som gjort affärer med Familjebil och vet om de är bra att ha att göra med?

Vänligen
Robert
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Ingen som tittat eller har en åsikt om priset?
Det ser ju inte ut att vara 97:ans front som sitter på och då är det ju i så fall en 96:a och då tycker jag att priset är lite i överkant.
Ser ju onekligen ut som -96:ans front, dock har den -97:ans sidoblinkers...

Erik
Vi
49
Vicodine
535iA-91
Jag jobbar i stenkullen:) Kan gå in o slänga ett öga på den om du vill? Har tyvärr ingen digitalkamera bara:(

Blyfot...
Den är tillverkad november-96 så visst är det en 97:a men bör vara frontsmälld för ingen byter till 96:ans front frivilligt;) värt att kontrollera hur jobbet är utfört.

Mvh Stephan
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

tack för tipsen. Vicodine, bussigt mrn jag tror jag hoppar den bilen.

MVH
Robert
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Tog en sväng till bilfirman för en sista koll. Jodå, kollar man ordentligt så är bilen mycket riktigt krockad i fronten. Dålig passning här och där samt en mindre lyckad lack. Såg inte det innan jag ställt en fråga här. Så tack för att ni visade vägen :))) Sedan kan man undra hur stor roll det spelar, men i.o.m att de drar på svaret när man ställer en direkt fråga, så går bilen bort ändå.

MVH
Robert
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.