|
|
|
|---|---|
femtjufem |
Hej, i min e34 sitter det en klocka där många har en färddator. Det jag undrar är vad färddatorn har för funktioner för jag funderar på att köpa en beg. färddator. Tack på förhand. |
|
Färddatorn den stora har många funktioner. Den visar Snittförbrukning, medelhastighet, räckvidd på nuvarande bensin kvar, Termometer med halkvarnare, Beräknad ankomsttid (måste knappa in hur långt du ska åka); Nedräkning km(om man knappar in avstånd dit man ska) Feldiagnoser dvs om lampa är trasig säger den till, Klocka, Startspärr, Restvärme, Webastostyrning om du har sådan. Har säkert glömt något. Kolla på följande länk tar upp en del om Färddatorn Länk OO=00=OO |
|
|
vad är det egentligen för skillnad på den stora och den lilla färddatorn? Mvh Björn |
|
|
Den lilla har endast klocka, memo och yttertemperatur. Information om den stora hittar du på min sida nedan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
kan man sätta ditt stora om man har lilla? allså byta till stor? |
|
|
Ja, det går om vissa krav uppfylls. Sök på färddator så hittar du massor med information. ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.