|
|
|
|---|---|
ferraripeter |
Min tjej har en 320i -87, har hört ett missljud från höger bak, det har kommit och gått innan, men nu verkar det som det kommit för att stanna.Ljudet följer farten, slutar när man frikopplar, och när man svänger höger, jag själv tror att det är en drivaxel. någon som känner igen felet och upplevt det själv? det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
|
Har du kollat hjullagret? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
ferraripeter |
Nä, men det försvinner när man kopplar ur, så lagret kan det inte vara det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
| Tycker också det låter som en drivaxel... | |
| har haft samma fel på min och det var en drivaxel!! | |
ferraripeter |
hur länge kan man köra innan man byter? det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
|
Min vinter bil 320 20500mil å mycket rost! viner å grejar i baken.. men de skiter jag i! å de har inte blivet värre heller.. fast de blir nog en vinter till eller skroten! är nog en av dom rostigaste E30 320 som rullar på vägarna! fast under bilen så ser den okej ut! men roligare vinterbil får man leta efter! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.