|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tror den gick för 61 000:- | |
| Står 61000:- på Kvd men det tycker jag verkar vara LITE högt.....blir dyrt till slut | |
|
Kr 61.000 för den -avusblåa- M5touring nr 410 med motorhaveri och tveksam vxl-låda ??, för de pengarna får man ju -nästan- en fungerande bil !!?? det blir dyrt och är delarna värd så mycket ? knappast ? |
|
|
herregud, nog var jag sugen men... 61 000kr stämmer, visst stämmer det med försäljningen på blocket, så här står det om "klippet": BMW M5 Touring -93 Insänd av Johan Linderborg (tfn: 0705435770) den 26 februari 2004 klockan 13:59. Årsmodell: 1993 Miltal: 18 000 - 18 999 BMW M5 Touring 18200 mil, Mblåmet, Manuell, Helläder . Utrustning : ABS, AC, Airbag x1, Alufälgar, C-lås, Elhiss, CD- Stereo, Servo.. Jag kan sälja denna tidigast 20/3 -04 Ring eller maila Johan tel 0705 435770 PRIS 119 000:- Kan sälja tidigast 20/3, vem som helst bör bli tveksam... Why not? |
|
|
Jag skulle inte ge mer än 25 000-30 000kr det är dyrt med delar!! M5 Chrille |
|
| henrik_b@numera ägare av en annan M5touring ;) var glad för det ! den som vi här pratar om, är det -BL01410- ?? med motorras m.m. ? och den är till salu för Kr 119.000 fr.o.m. 20/03 med fungerande motor ??? är det rätt uppfattat ?? | |
| Såg den blåa m5-touringen på en biltransport för ett antal dagar sen utanför kristianstad. Den åkte tillsammans med 4 andra totalkvaddade bilar, dock var inte den krockad. | |
|
m5toureg, rätt uppfattat Länk |
|
|
'tillbaka från de döda' ? i och för sig glädjande att bilen har överlevt, modellen är ju en kommande raritet (?), det finns redan idag inte så många -M5touring- kvar som är i mycket bra skick - - denna bil -BL01410- (avusblå) är nu till salu i -Halmstad- och annonserat under -www.bytbil.com-, den kan ju vara 'ok' men den som har verkligt intresse bör läsa de tidigare inläggen ovan !!!!!!!!! på min fråga till säljaren 'vem har gjord i ordning bilen' så var svaret 'en bilverkstad' och det är ju säkert alldeless sant !;) 'good luck' ! - M5touring register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.