|
|
|
|---|---|
|
Hej alla som kan... Tänkte handla en 540:a i södra sverige & köra upp den till kalla länet i norr. Från vilka karosser samt årsmodeller kan man låna ett par vinterdäck/fälgar från ? Är det för stora bromsar eller nåt på 540 mot de mindre modellerna ? | |
|
E34 eller E39? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Du kan få köpa mina vinterdäck med kanon fina fäljar :) 16" ace dino med däck köpta i november/december -2003 = Mycket frächa Då pratar jag om fäljar till e34 men jag tror dem passar e39 också eftersom jag har fått använda centreringsringar.. MVH -=Brings Me Women=- |
|
| E39 fälgar passar ej rakt av på E34! Det finns inlägg om detta under "e60 fälgar" | |
|
E39 kräver minst 16" |
|
| Jojje, jag kanske är intresserad av dina v-däck. Var kan jag kolla in dom? Du kan e-post information till mig direkt från siten. | |
|
Seppo: Ja jag vet att e39 fäljar inte passar rakt av på e34. Det ända man behöver är 4st centreringsringar, sen passar det hur bra som helst :)))) Ps: Jag mailar om en stund.. -=Brings Me Women=- |
|
|
Seppo. Du har mail -=Brings Me Women=- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.