|
|
|
|---|---|
|
Det har startat ett stort bilvårdsföretag med namnet Wellkept i solna/stockholm. Är det någon som har någon erfarenhet av företaget? Det ger ett seriöst intryck. Invictus | |
|
Också nyfiken, speciellt om produkterna de använder är bra jämfört med tex Ditec. /S |
|
|
Jag har åkt förbi där och skulle fråga närmare. Mötte en äldre dam och hon undrade om jag kom för tvätt eller lackskydd. (Klockan var tio i tolv). Känslan jag tyvärr fick var inte direkt kundvänlig. Killen som driver det är en driftig kille som är medlem i BMW Club Schweden. Fick ett kort till honom och ringde kort och fick priser på de typer av produkter jag använder. I jämförelse med Stockholms Bilvård som är min nuvarande huvudleverantör av lackskydd så var de betydligt dyrare på kringtjänster såsom tvätt och annat. Jag skall använda mig av dem någon gång i framtiden för att testa produkten men första mötet blev inte det jag kallar ett positivt första intryck. Kanhända synd för ägaren har jag hört mycket gott om. Om ditec kan jag säga såhär, det må låta färgat men jag har provat flerrtalet lackskydd. Mr Cap, Tidy Car, Buff n shine och Permashine. Inget av dom kommer i närheten av livslängd och att möta de krav jag kunnat ställa på Ditec. Det viktigaste med lackskydd är dels hur underarbetet görs, noga och erfaren polerare. Hur man sköter bilen under tiden och vad lackskyddet i sig tål för användning. Prova själva vad ni känner er bekväma med. Det är inte alltid pris är det som är avgörande utan förtroendet för produkten och personerna bakom minst lika viktigt. Mvh Asken |
|
porta |
Vad använder de för lackskydd och vart hamnar priserna? |
|
Jag kan rekommendera en grym firma ! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.