|
|
|
|---|---|
|
Jag har just beställt ett eget ex och tänkte dela med mig av länken om det finns fler som skulle vilja skaffa denna bok: Länk | |
| Boken kom ut i juni 2003 så det står väl inte så mycket om Z4 i den - eller hur? | |
|
Halleluja, den måste jag ha! Känns som om det kan vara en perfekt grej att önska sig till min födelsedag om knappt två månader... :) /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
Såg att det fanns ännu fler böcker om BMWs Z-modeller: Länk Länk /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
| Aye: Antagligen står det inte så mycket om Z4, men vem bryr sig när man kan läsa en massa intressant info om M Coupén (t.ex. om varför den saknar den välbekanta Hofmeister-knicken...)?! ;-) Jag återkommer med en liten snabb förhandsredovisning så snart den landat i brevlådan och jag slitit upp den ur kartongen... | |
|
Jag beställde dels boken som Emm tipsade om högst upp samt "BMW Z CARS" av James Taylor ( Länk ). Den sistnämnda kom med posten idag, mycket trevlig läsning :) /Masten - Lokal Administratör för svenska avdelningen på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.