|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla BMW-ägare Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra på en 528iAT-97 Skulle vilja ha lite mer mos under huven och det skall inte kosta alltför mycket... Typ chipp, avgas, m.m. Vad har ni för erfarenheter och m.m. Hur mycket effekt tål v-låda, motor m.m. /Micke | |
|
Hej! Den här annonsen såg jag idag! Länk Blir billigast och du kan lättast ställa tillbaka bilen i originalskick + mest hästar för pengarna! Ingen burnout ingen mys, mycket burnout mycket mys! |
|
|
Det va mycket fräckt men har ej så pass mycket dollars så att man har råd att köpa det... finns andra saker som går före... hade tänkt mig lite billigare alternativ, typ köhler eller vad han heter som ligger i Ullared. Har hört att han är duktig någon som har erfarenheter?? |
|
|
www.esstuning.com ( sen finns lite chip och annat från dom "vanliga": Hamann. Hartge, AC Schnitzer, kellner etc etc) Köhler är duktig men det är enklare ( och troligen billigare i slutändan, att satsa på att byta till en 540 i stället...) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.