AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
996

cabbar hos bmw i solna

Hej!
Vet inte om jag mins fel nu, men har inte dessa två cabrioleter varit hos bmw-solna i typ ett år
guldfärgad-325ci
Länk

oxfordgrön-330ci
Länk

känns ju inte som det är något fel på nån av dom, fattar inte varför dom aldrig blir sålda! å priset är det ju inte heller nått fel på...

/Cronor

Den gröna har iallafall stått där över ett år. Förstår inte heller varför den gröna ser fin ut, var en riktig kalaspingla där med mer spackel på än en Volvo 240 som var väldigt intresserad av den gröna men det blidde visst ingen affär...
birken
Den guldfärgade har nog blivit över pga färgen... Ljusgulmetallic är inte vacker i mina ögon iaf, och knappast någon "modefärg".

jag tycker inte att ljusgulmetallic ser så dumt ut! Inte första färgen ja skulle kryssa i om ja köpte ny, men det finns värre!

den gröna däremot, den ser bättre ut. Känns lite som "individual". Inte många cabbar me det trät, och den färgen!
fast orientblå hade varit snyggare än oxfordgrön...

Den gröna är rikigt nice. Känns fräscht med färgkombinationen...som skog typ, trevligt trevligt!=))

Ny bild 18 Jan-
Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Jag har nog aldrig hört att min färg är omodern eller fult snarare tvärtom
Jag gillar den guldgula färgen, finns en coupe här i stan och den ser läcker ut.
snocrash
Mörktgrönt är ju gubbfärg nr.1
snokrash: Gubbfärg nr ett är vit tätt följt av silver och mörkblå. I brist på fantasi väljs dessa färger. Gubbar har inte fantasi.
snocrash
Vit är väl inte gubbigt ända? :) Om inte annat jäkligt dum färg att köra runt i snöslask med, .. Kanske ok om man bor i typ californien där det är sol 24/7 och man kan putsa bilen blänkande varannan dag.

Farsan hade mörkgrön Audi A6, sa jag jag är inte helt opartisk.

en mörkgrön 523/528 skulle jag då verkligen inte vilja ha.....nä, grönt går bort!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Bjoerk,
Ibland händer att gubbar försöker "poppa" till sig (kanske en färg det normalt sett inte skulle valt?) , men det slutar alltid med att det blir patetiskt istället... :))

Vit bil ! Inte för 10 år sen men jag skulle lätt kunna tänka mig en modern bil i vitt idag. Typ en E46 coupe eller kanske en 6-serie i vitt vore inte alls fel...
snocrash
Olika färg till olika bila..

imho passar följande bäst.

E46 Coupe : Titansilver
E46 Cab : Imolaröd (som tex provkörts här pa siten)
E46 M3 : M3 Stalgra

Andra modeller spelar ingen roll, dom blir ända inte lika snygga :D
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Hade en Alpin weiss 2 E34 tidigare, riktigt fin i den färgen faktiskt, men inte speciellt lätt att hålla snygg i vårt klimat.

/Christofer
Silver e gubbfärg nr 1. Helt klart.

Ny bild 18 Jan-
Länk
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Inte förvånad, tycker att BMW solna säljer dåligt i begagnat med tabke på deras höga priser!
djhenk
Jag har själv en gulmetallic coupé och den är otroligt vacker i de sista smekande solstrålarna en varm sommarkväll, sakta rullandes längs strandvägen...
undrar vad alla här menar med "gubbfärgad" bil?=)
Mörkgrönt är gubbfärg nummer 1 följt av mörkblå...

Har haft tre st mörkgrönmetallic.

tror att alla färger utom gult å rött är uppräknade som gubbfärger här...
nu verkar det som att båda cabbarna e såld, behövs tydligen bara lite sol för att få fart på cabspekulanter...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.