|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
När jag kollade med dem ang. M3-front, läpp och galler skulle frakten gå på 499dkk + moms. Totalt skulle allt gå på 3.637,50dkk inkl moms. så jag gick till BMW istället. med rabatten jag får där blev det nog t.o.m. billigare. // Joakim - AutoPower.se Länk |
|
|
Men hur kan du ha så mycker rabatt då ? Det vill jag oxå ha =( ! |
|
|
Mackis : 10% rabatt på tillbehör och reservdelar om man är med i BMWCS tex. Jag köpte i tisdags komplett M3front,m3kjolar samt m3bakjol och instegslister för 5 papp! Helt klart värt det även fast det var beggat. Nu ska det bara lackas om och monteras! |
|
|
Mackis: BMW CS plus att bmw är kunder hos mig på jobbet också. tjänster o gentjänster vettu.. Bra med kontakter. Just hemkommen från scandinavium. Telia bjöd =) // Joakim - AutoPower.se Länk |
|
|
Joakim: Var faktiskt utanför Scandinavium en sväng när alla gick ute,, rasta beemern lite =) Men foppa: Hittade du det begagnade på bmw?? "Vill så gärna ha en sån front!!" |
|
| Mackis: Nej det var på blocket.se som jag hittade det. | |
DeeNo |
Fick prisförslag på M3-front, läpp och galler blev 4200 skr med frakt och moms, ska till banken idag. |
|
Jag har köpt mycket saker från hela verden.. Å skikka en front kan inte kosta så mycket.. Det tror jag inte.. Kolla på Länk : Pakke på 5 kg til Sverige _________________________ 2-4 hverdage til modtager 180 kr 4-7 hverdage til modtager 160 kr nu har jag iof ingen aning om hur mycket en front väger.. men 1000 spänn? då kan man lika gjärna åka å hämta den i .dk Dock är en front det ni kallar skymmande. Posten Danmark har en standard för max storlek: Format Min.: 14x9 cm Maks.: 100x60x60 cm Så till konklutionen: En front är för stor som ett standard paket. Enligt danska Posten kan bara Volumenpakker (större änn normal) skickas innomlands.. Mer vet jag ej. Så mycket har man å göra på jobbet i dag ;) "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
Men, för H*****E !! Skrev i fel tråd.. shit happens =) "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
Eivind: De lönar sig inte att åka från Malmö till Odense med bil för att hämta något i jämförelse med 1000 kr i frakt. De finns 2 broar i vägen(öresundsbron samt storabält) där taxan ligger kring 700 totalt t.o.r + att de är ungefär 18 mil enkel resa. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
DeeNo |
det kostar 350 kr i frakt inte mer .....fick prisförslaget igår!!!!!!!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.