|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag och en kompis skall åka och titta på nedanstående objekt idag. Visserligen har den gått en del och är inte maxutrustad precis men den skall vara i gott skick. Innebär det per automatik när det är steptroniclåda att det är 4,4-liters V8? Förutsatt att bilen och utrustningen fungerar utan anmärkning, vad är ett rimligt slutpris? Länk Mvh Erik, Bromma | |
|
Hej, Jag anser att skinnet och lådan är det viktigaste i utrustningsväg. Stora climan och TV/Navi mm är det många som anser sig klara sig utan. Går bilen klockrent och är i sint skick så skulle jag tro att 110-120 är ett bra pris med dessa fälgar och fina vinterdäck på firma. Mvh john |
|
| Mycket ovanligt med lilla kliman. | |
| 4,4 liters är det säkert med steptronic lådan. | |
|
På de där fälgarna skulle jag bara ha olika "kodlåsbultar" på, köp ett set på flera platser och kolla att de har olika "nycklar", för Alpinorna är väldigt stöldbegärliga... Ovanligt med lilla kliman men den funkar säkert till belåtenhet ändå. Provkör länge och ordentligt för att kolla automaten, helt klart dyrast att reparera (brukar INTE paja på en gång). Mvh |
|
|
Ser inte riktigt på den suddiga bilen om det är Steptronic eller ej ( snik värmen, ingen klima utan termotronic med AC tyder ju på att bilen var ett budget köp från början..) Men man ser ju enkelt skillnad på vanliga resp steptronic automaten Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hej! Tack för era synpunkter. Bilen var fin men kändes väl dyr med tanke på milen och den relativt låga utrustningsnivån. Däremot fanns en annan 740 där, en blå från -95 som min kompis föll för. Även den hade i och för sig bara lilla kliman men hade gått ett par tusen mil mindre, fungerade mycket bra i motor & låda och gjorde ett allmänt gott intryck. Fantastiskt trevliga bilar! Vi får se om det kan bli affär i början på veckan. Mvh Erik, Bromma |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.