|
|
|
|---|---|
|
Hej, ursäkta men undrar varför inte hemsidan funkar i min profil.. den funkar på länken jag har som "avslut" när jag skriver, men funkar inte om tex någon går in i min profil och trycker på den länken till hemsidan. har ändrat den flera gånger utan resultat..några ideèr tips? Mvh Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com | |
|
Skriv Index med stort I. Eller har du redan provat detta? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ok, nej har inte provat det, skall göra det nu. tack för tipset Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
nepp går inte att ändra, det blir inte sparat! Synd. har testat massor av gånger nu. ger upp. den e paj för mig. så fort man trycker på ok så ändras den tillbaka till det som stod innan... det gäller bara på hemsidan, de andra fälten funkar hur bra som hällst att ändra.. här är orginal hemside texten..Länk. Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
nu blev det en punkt med efter... (därför den inte funkade..nu asså :-) Mvh Peter Hemsida: Länk noble_regards@hotmail.com |
|
|
Kan du inte byta namnet på servern, alltså från Index.htm till index.htm? Då bör det fungera att bara ange Länk utan index.htm Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.