|
|
|
|---|---|
E-28 Racer! |
Ja nu har man skaffat sig en M3. Var o hämtade den i torsdags, o jag kan inte få nog !!! jag säger det bara vilken bil!! Lägger upp nåt kort i galleriet snart! MMM Vad annars!! |
|
Grattis till bilköpet !! Du har precis köpt en undebar bil, lycka till ! |
|
|
Grattis till tillskottet! Hur är vägarna neröver kalmar? Eftersom du verkar kunna köra med bilen? Här i västernorrland är det is på vägarna så det står det härliga till. Får nog vänta tills Sen April eller tidig Maj innan jag kan rulla ut Bi-Turbon Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
Agge |
Grattis, du har många härliga mil att se fram mot. //Agge |
E-28 Racer! |
Tack!! Jo vädret är underbart! strålande sol o ca10grader varmt, o inte ett moln så långt ögat kan nå! men tyvärr fortfarande lite för kallt för att köra nercabbat! MMM Vad annars!! |
|
nästan lite svartsjuk på dig ...... fan letat som fan fast hittar ingen schyst M3 i närheten av västmaland....va å kollade på i uppsala fast den va så sönder körd och knullad så det nästan gjorde ont och kolla på den ...... och det känns som att det e ingen som vill sälja sin m3 nu när det e snart sommar,,,,,,,,,, det bara att gratta till bil köpet hoppas eller du kommer ha en jävla roligt sommar... :-) |
|
|
nästan lite svartsjuk på dig ...... fan letat som fan fast hittar ingen schyst M3 i närheten av västmaland....va å kollade på i uppsala fast den va så sönder körd och knullad så det nästan gjorde ont och kolla på den ...... och det känns som att det e ingen som vill sälja sin m3 nu när det e snart sommar,,,,,,,,,, det bara att gratta till bil köpet hoppas eller du kommer ha en jävla roligt sommar... :-) |
|
E-28 Racer! |
Tack til dej ARASH. Men bara lungt du hittar din pärla snart!!o då KOMMER du ha roligt! Hör av dej bara sen så man kan gratta dej! Sen gav jag Strax under 200k för bilen så då var det inte så jäkla svårt o hitta en fin bil!! MMM Vad annars!! |
| E-28 Racer : Var det du som köpte M3 cabben från Sportwagen i Åhus? | |
| Haha...Arash....hur ser en knullad M3:a ut? :)) | |
E-28 Racer! |
Dragan25: japp det var den som fanns hos Sportwagen hurså?? (hoppas bara du inte har nåt negativt info om bilen!) eller var du kanske spekulant?? MMM Vad annars!! |
| E-28 Racer : Neejdå.. inget negativt :) Jag skulle köra ditt i fredags och titta/provköra bilen, men så ringde jag Sportwagen och Tom sa att den va såld :(( Hur är bilen då? Jag gillar juh Technoviolett metallic :) går den som den ska? Lycka till me bilen! | |
E-28 Racer! |
Dragan: jag snackade med Tom igår o han nämde nåt om det ja! Ja bilen går som fan! jag är övernöjd. Bilen var ju nyservad o vanosen hade han bytt oxå.Väldigt fräsch och pig bil!! Zao mi je att jag hann före! men jag ringde han på kvällen o åkte ner till han tidigt nästa dag!! men det finns ju fler!! MMM Vad annars!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.