|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gustav, ja den verkar inte helt fel. Själv är jag lite inne på att köpa en Biturbo. De verkar vara inne i en prissvacka just nu och det borde gå att få tag på en sådan till rätt pengar om man letar lite grann. Vägrar dock att sälja min B8 så garaget får utökas helt enkelt ifall jag får napp, och det får jag nog nu när börsen vänder ner igen ;) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Har själv en B10 E34 4.0 och tycker den är helt underbar - tycker själv att V8-ljud hör ihop med automatlåda till skillnad från Biturbon... PeHå |
|
V12 LeMans |
PeHå : Vet du om det går att få tag på en likadan "vxlväljarknopp" till min 540 , som du har i din bil ? |
|
V12 LeMans: Ja,, det går att besälla via din återförsäljare. Artikelnr: API 25 16 005 Micke Länk |
|
|
Tack Micke! V12 LeMans: Motsvarande ratt är också ett lyft jämfört med BMW:s ratt. Blå och grön söm i skinnet och snyggare nav (med luftkudde) än BMW:s - har den dock ej på bild... PeHå |
|
V12 LeMans |
Tackar B10Alpina och PeHå . Man kanske skulle ta en tripp till Tyskland senare i vår och handla lite och kolla in lite nöjesmaskiner typ Alpina och Lambos och så :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.