|
|
|
|---|---|
|
kolla länken, jag undrar va det är för färgkod på mina trösklar? mvh Peter | |
|
missade länken...=/ Min pärla. Länk |
|
|
Jag gissar på 181 diamantschwarz metallic. Men det kan vara något special från Individual också, eftersom den vanliga kulören är det på bilen, men det ser verkligen ut som diamantschwarz tycker jag. Jag kan kolla det nästa gång jag tar ut listor, då står det vilken kontrastlack det är. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
joo, det skulle va kanon om du kunde kolla det,...hör av dig! mvh peter Min pärla. Länk |
|
|
peter_f: lite info om bilen är skickad till din e-post, har det kommit fram ordentligt? //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
ahh, så jäkla läckert med brokatröd e34 =) trösklarna skulle jag oxå gissa på att är diamantsvart, det är dom iaf. på min calypsoröda.. - G - |
|
|
peter_f: lite info om bilen är skickad till din e-post, har det kommit fram ordentligt? //HD91 - M5 E34 Limousine register - <-----tjenare HD, nej det har inte dykt upp nåt på mailen, har det hänt nåt på vägen tro..?....annars får du gärna maila på pf@brevet.nu tack på förhand / Peter |
|
|
lyfter denna gamla tråd igen med tanke på att lackeringen är nära nu! nu va det färgkoden på trösklarna, va det diamantsvart metalic kod 181 eller hur va det nu...=) Länk Länk mvh Peter |
|
|
om HD nu läser tråden så skulle jag uppskatta om du kunde skicka infon till mig igen ang min bil! mVH Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.