|
|
|
|---|---|
|
M5 -95, 9000 mil. Fullservad och med dett mesta i utrustning. 6-vxl, stora bromsarna m.m. Importerad -96 med 2000 mil på mätaren. Den är fin både in- och utvändigt. Är 180.000.- ett vettigt pris? (Den går också mycket bra!!!) BMW är kul | |
bmwluver |
Som med alla importerade bilar, ska man ifrågasätta milen. En M5 '95a som bara gått 9000 mil låter lite tycker jag. Varningsflagga hissas! |
@BeeMWe |
Ha den gått 2000 mil på ett år i Tyskland så tycker jag de låter ganska sant. Priset är kanske lite högt, kikar man på andra M5or som är 4-5 år äldre ligger dessa runt 90-100, priset hade varit ok om den varit svensksåld. |
|
Tjenare. Låter som en kanonbil. Känns den rätt, köp den, men för ca 160.000:- /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Jag tycker som Bumper runt 160k är nog bra, 180k är nog vad du får ge för en touring. | |
|
JHAL: Jag köpte en M5 Touring i somras som var köpt ny i tyskland av en kollega till mig, och sedan efter en bilsemester intagen direkt till sverige. Fullservad, ej vinterkörd ca 9000 mil. Jag fick ge 175 för denna. Om den inte är skruvad (kan du kolla hos BMW för 200:-) så tycker jag priset är vettigt. Kom dock ihåg att den kostar multum att serva/försäkra och äga. :-( Och du...visst låter det grymt efter 4500 varv :-) |
|
intemartin |
ca 155-170 lappar givetvis beroende på skick och att alla uppgifter stämmer. martin_750 |
|
Tack för alla svar. Ska undersöka och provköra lite mera och sedan lägga bud. 160k kanske till att börja med:-) BMW är kul |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.