|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra vad som var standard utrustnign på en sådan 1999. Svensksåld. | |
|
de e inte mkt de... jag har en hel dle utrustning i min, men allt återfinns på listan över extrautrustning... men standard verkar iaf. följande vara: dimljus läderratt lädervxlknopp antisladd? (asc-t?) fjärr-lås och givetvis vanliga saker som: ABS servo /Jonas |
|
|
Sportstolar och del-läder ingår samt lättmetallfälgar. |
|
|
sportstolar å delläder är EJ standard utrustning... /Jonas |
|
| Sportstolar och delläder är standardutrustning, däremot kunde man nog välja en tyg/mocca variant oxå. Jag tror också att lackerade stötfångare, färddator, m-ratt, stolsvärme var standardutrustning då. | |
|
sportstolar och delläder är står iaf. med på min extra utrustnings lista... Jag har dessutom suttit i en 323ti utan vare sej sportstolar eller delskin... den var iofs av årsmodell -00 /Jonas |
|
|
Jag var på väg att köpa en ny 323ti och då ingick sportstolar och delläder. |
|
|
kanske var olika utrustning olika år... allternativt så var väl den bilen redan utrustad med nåt "paket" /Jonas |
|
yttryck |
är själv sugen på en 323 ti. verkar kul att köra.. hur står den siig mot t.ex 328-330.. prestandamässigt ? det verkar vara en lätt bil och med 170 hk så borde den röra på sig komfort? och det viktigaste: försäkringskostnaden på den bilen ? tacksam för svar /Igge |
| Försäkringen är förvånanasvärt dyr för att vara en sådan liten skit bil. Även 316 är klart dyarare än en gamal e36 coupe... | |
|
yttryck: jag har int hunnit köra min så mkt... men jag har kört nån annan förut, å jag tycker den är roligare än vanliga E36... antagligen mkt tackvare bakaxeln... prestanda ärväl marginelt slöare än 328 men snababre än vanliga 323 å 325... /Jonas |
|
|
Den är inte mycket lättare än en sedan pga förstärkningar i aktern för att klara krockprov. |
|
|
min väger in på 1330kg enligt reg.beviset.... /Jonas |
|
| 323ti har även lägre utväxling än 328 och känns piggare tack vara kortare slaglängd, men sekundmässigt vinner nog en 328 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.