|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Jag undrar om den här bilen är nåt att ha ?? Har inte kört en 318 men undrar om det är stor skyllnad mot en 320! Priset osv ??? Vad säger ni vill ha osikter ?? Länk Ezi Pezi | |
Aldric |
Det är inte sån där jätteskillnad, mest ljudet faktiskt, men det fixar du ju genom att kasta på ett avgassystem från Remus :D "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" MvH Dennis |
|
Håller med Aldric ang. att det inte är så stor skillnad i draget osv. på en 318 och en 320. Men att man skulle kunna få ett "lika" underbart ljud i en 318 med en fyra som i en 320 med en sexa är ju inte riktigt sant. Även om du monterar ett sportsystem så kommer du aldrig att ändra på motorljudet så pass mycket. En fin 318 Cab är inte fel på något sätt, men sexans ljud kommer du inte att kunna få utan en sexa naturligtvis. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Hej, Jag köpte nyligen en 318 cab-96 med liknande utr som den i annonsen och jag är mycket nöjd. Du köper ju inte en 318 om du vill ha en extremt snabb bil men vill man åka billigt och ha en låg försäkringspremie så är det ett kanonval. Har man dessutom M-paket och M-chassi så får man ju den sportiga känslan ändå. Mitt mål var en bra åretrunt bil med låg försäkringspremie så jag kan ha den på mig själv, hardtop och vinterdäck på fina fälgar för under 120000kr och med 318 cab var det möjligt. Mvh John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.