AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.360

underlig sak under stolen på en 523-97?

I dag skulle jag försöka fixa till tjuvkopplingen av sensormattan i passagerarstolen alá hasso(tack hasso för din utmärkta forskning kring detta).
Så jag petade in spegeln under stolen framifrån, under första hjälpen lådan för att försöka hitta den där lilla lådan som hasso beskriver.Vad får jag se där...ett lite konstigt läderetui som är fastsatt med två buntband under stolen.Nyfiken som man är så klämde jag o kände på den o det är ju uppenbarligen nåt som finns inuti, men vad??."läderpåsen" hade nån vit klisterdekal med massa siffror på så det verkar ju vara nåt original. Vore kul om nån kunde svara på vad i hela fridens namn detta är.
Gold
en doft påse kanske :)
Ne
6
Nebelwerfer
520iA-Touring -01
Ryck loss skiten och se vad som slutar fungerar, det skulle jag gjort eller inte.....

De är ett tillbehör för akuta sexuella situationer i bilen. De innehåller 5 kondomer av märket bmw orginal :)

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Wendtan, bmw-original? Då garanteras mycket känsla o körglädje va ?

:))
Anders: Hehe, Ja absolut ASWF.

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Intressant, kanske kan bli en ny klassiker som Länk

Udo Dirkelsniff
Din bil är säkert utrustad med balkanausstattung
Das inhalt in der lederetui ist hilfe für problem wenn du fährst durch balkan und innhalt 500gr C-4.

-----
Mvh
Nisse
Länk

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Bayern M >> *asg* Fan så bra!!!

// Erik

----
Hellre 4wd än Fwd! :-)
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Nu blev jag massor av nyfiken ;-)

Kan du inte försöka läsa siffrorna? Eller kanske det rent av står något på påsen?
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Lite tråkig är man ju, men det låter för mig som läderhölstret till nyckeln. Frilansar-Micke Olsson o jag hittade mitt bland verktygen i den lilla lådan, inklämd under varningstriangeln. Kanske har dom kommit på ännu knäppare placering ;-)

Annars hoppas jag på en klassiker á la "Avlyssningsutrustning..."

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
fasen.. nu är jag besviken... och aningen irriterad... jag har suttit och läst 6 sidor in i tråden Dutta postade och var riktigt nyfiken på denna avlyssningsutrustning som hade monterats dit...

fan.. tänka sig att man kunde få rikskriminalen att städa ur bilen för en...nu när jag tänker efter så kan min 318 gott kunna behöva sköljas av.... är det någon som har en freestyle man kan låna?

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre!
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
menade givetvis tråden som Udo Dirkelsniff postade inte Dutta... fattar inte varför jag skrev fel... ber om ursäkt för det lilla misstaget!

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre!
52
189
525i_Norrmannen
E39 523i
E36 318i
E34 525i
E30 318i
Posen inneholler en klump Fettkäse i til bruk i nödsfall om tyskarernes kroppsvikt skulle falle under 120kg. På så sett slipper man ombesiktning på TÜV pga for lav vekt på bilen.

Posen er nesten alltid tom.
Tommy: Hur går det? Vad är det?

Udo Dirkelsniff
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.