|
|
|
|---|---|
D-diddy |
Satt och läste att "alla andra" träffas titt som tätt. Så jag tänkte sondera terrängen och se om det finns intresse före en träff för oss som bor i örebro med omnejd. kanske när vårsolen tittarfram och sommardäcken kommit på`? Och svara inte "Det gååår aldrig"... ;0) Finns intresset? David "The unattainable is invariably attractive" |
|
visst varför inte ... låter som en kul grej. |
|
D-diddy |
ska det bara vara en stockholmare som vill träffas i Örebro? Vad sägs om lite go-kartåkning vid marieberg i anslutning till den träffen? David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Bra idé har själv funderat i dessa banor men inte kommit till skott. Långväga gäster kan jag inhysa utan problem har 10-11 extra sängplatser. |
|
D-diddy |
vart bor du då Alstedt? Karslunds Herrgård? :) David "The unattainable is invariably attractive" |
Mr Hamann |
Den "nya" M Coupén kanske rullar över från Eskilstuna om datumet ligger bra till i kalendern. // Mr Hamann |
D-diddy |
//Majk: Du har en fet blöjexpress... David "The unattainable is invariably attractive" |
Mr Hamann |
Har ni funderat över något datum? // Mr Hamann |
D-diddy |
Nej jag frågade mest för att höra om intresset fanns. David. "The unattainable is invariably attractive" |
D-diddy |
Nu är det ju vår. ska vi ta en liten träff snart? Finns intresset? David. Med nylackade skärmar och nytt fint Ferittasystem :D "The unattainable is invariably attractive" |
|
jag är lätt på alltså bor 1,5 mil från flygplatsen :D kan kanske dra med en polare med sin skabiga 520i BMW Extreme Performance! M-power! |
|
| Låter skoj,självklart dyker jag upp. | |
D-diddy |
när passar herrarna då`? ska vi säga nästa helg. 29/5 -04 ?? då har det ju varit lön och så också¨.. Parkeringen vid Carlssonbil? David "The unattainable is invariably attractive" |
Gemini__ |
Kul att du tar tag i detta, och försöker få till en träff. Men 29/5 är nog inte ett passande datum. Då är det cruising/träff i Eskilstuna, brukar vara bra mycket bilar där. En mycket trevlig tillställning. Mvh: Thomas |
D-diddy |
är det kromraggarträff eller är det en BMW-träff i E-tuna? Är det något stort? Isf kanske vi kan ses i Örebro för att åka tillsammans till E-tuna för att träffa ännu mer BMW-"nördar" David. "The unattainable is invariably attractive" |
Gemini__ |
Ja, det brukar vara stort. Skulle inte vilja kalla det för en kromraggarträff =) Här är lite mer info: Länk //Thomas |
|
vore kul att åka lite gokart och se andra BMW:s i sommar så säg till i tid bara... BMW Extreme Performance! M-power! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En träff är planerad. den 14 juli i Odensbacken. Länk Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
D-diddy |
kanske ska sikta på att dyka upp till den då.. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.