|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Ska byta dämpare i bak nästa vecka och tänkte riva ut inredningen i bagaget innan. Hur får man bort lådorna som sitter över stötdämpartornet där???? Tror de är 6*9:orna. Och lite över batteriet sitter en plopp med ett tanklock på..sen om man lyfter på inredningsmattan så går det en sladd på andra sidan, vad är det till?? Kan ju riva ut det bara men vill gärna veta lite INNAN jag förstör nåt.... Tacksam för svar... ///M3 | |
|
Du behöver inte ta bort "högtalarlådorna" det går att få ut resp få in mattan igen. Ploppen du skriver om är till nödöppning av tanklocket om låset skulle krångla, bara att haka av eller ev kan du bara vika undan klädselbiten. Tror du fixar det galant! Mvh John Om ingen har sagt det tidigare så byt topplagringarna bak, dessa är ofta slitna på M3 E36or och kostar "billigt" och när man byter stötdämpare så monterar man ju av dem ändå. |
|
|
Du behöver inte ta bort "högtalarlådorna" det går att få ut resp få in mattan igen. Ploppen du skriver om är till nödöppning av tanklocket om låset skulle krångla, bara att haka av eller ev kan du bara vika undan klädselbiten. Tror du fixar det galant! Mvh John Om ingen har sagt det tidigare så byt topplagringarna bak, dessa är ofta slitna på M3 E36or och kostar "billigt" och när man byter stötdämpare så monterar man ju av dem ändå. |
|
|
John: Tackar..då vet jag det... Gött att slippa greja med högtalarna. Jaha...okej, tänkte att de var nåt med tanklocket. Jo, jag vet...ska byta i både fram och bak. Tack för hjälpen. ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.