|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad det än är för bil / modell / års osv.. M-TESTA Den för Guds skull!!!! När man ändå har chans. Bilfirmor är dom största bovarna i bilmarknaden, det är dom som backar och fixar tillfälliga lösningar på krockade bilar.! M-Test utan snack. Bmw om du älskar att höras.. |
|
ormen |
det förändrar lite synen på handlaren när han till mig sa att bilen var sv-såld, men Erikw skriver import 99? |
|
I denna anonnsen står det att den är M-testad: Länk , men inte i bilhandlarens egen?!? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Har oxå kollat på den röda 540n för ca 2 månader sedan, den verkar ganska ok, men inte riktigt min stil. Säljare gav för mig inget bra intryckt utan bredde mest på hur bra bilen gick, över 300 hk osv. Minst 4-5 gånger påtalade han hur omfattande stereoutrustning var, och menade att bilen var "färdig" dvs man behövde inte lägga mer pengar på den. När jag förklarade att priset var för högt och att jag mycket hellre ville ha en oskruvad orginalbil blev han lite sur och gick därifrån. Sedan tror inte heller att den skulle vara sv-såld, mig veterligen såldes inga 540 e34 i sverige 1993. Samma firma hade 2 st e36 kupeer som enligt annonsen var nybes och skattade och körklara. Men när jag kom dit visade det sig att bägga två var oreggade importbilar. Tycker faktiskt inte om den firman.. BMW CS #5139 |
|
|
Tveksamt oxå om miltalet stämmer tycker jag... BMW CS #5139 |
|
|
Nu vet du J.L Länk :) /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
ormen |
Väcker tråden lite... Kolla på ett skräckex. idag såld av Autostil för 2-3 år sedan. Det är en E30 Touring, snubben som säljer den nu, märkte inte den taskiga krocklagningen när han köpte bilen för 3 år sen. Frontsmälld h.fram, de har bytt/lappat ihop fjädertorn, balk, skärm (inner o ytter) mm. Det har börjat o rosta igenom, dröjer inte länge innan fjäderbenet åker igenom, det ser för jävligt ut! Vad jag vill säga är att jag har själv haft krockad bil från Tyskland som inte visade minsta tecken på försämring efter 3 år i min ägo, o då var lagningen utförd 4 år innan jag köpte bilen. Så jag tror att det förekommer mer "Ringölagningar" (ind. omr. i GBG) än man tror, o det ska man se upp med! Obs! inget direkt mot Autostil, det är inte säkert att de visste heller, men man vet aldrig! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.