|
|
|
|---|---|
Fisken |
hej min list på förarsidan har lossnat lite, alltså listen på utsidan som går "mitt på " dörren. hur ska jag laga det på bästa sätt, vad kostar en ny??? |
|
Köp en ny!Eller limma tebax fästet med epoxy eller nåt...Förmodligen e d själva spåret i listen som "rostat" sönder typ... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
"mannen utan list" Två bilar är fler än en.. |
|
|
nya lister kostar 1200 hundra hos BMW om ja inte mistar mej! köpte till min e34 i sommras Mvh Henrik |
|
| alla 8 alltså!!!! | |
Gold |
köpte ny list list till min bakdörr förra veckan på BMW, kossta 155:- |
|
Har just själv beställt en ny list, kostade knappt 200 kr. Ett helvete att få på dock, prova att köra med rostskyddsolja och silikon så skall det gå. Undersök också nederdelen av dörren noga. Min bil som i övrigt är helt rostfri hade börjat få mindre rostangrepp under listen, som sedan börjat krypa upp längs dörren. Detta är tydligen ett klassiskt E34 problem, pga den korkade konstruktionen där listen sitter som en "balja" över dörrkarmen. Blir omlackning av nederdelen av dörren på måndag! Fredrik. |
|
| Sorry, såg nu att det var listen mitt på dörren, inte den längst ned du menade! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.