AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.093

Angående ny design har ni sett nya Audi?

Verkar som om det är en trend idag bland tyska biltillverkare att överdesigna nya bilar! :-)

/RS2

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Har bangle börjat hos Audi gruppen el?;o) Men interiört var det inte lika illa som i Bmws modeller dock. Trodde d var ett skämt först när jag såg det på a8v12..=/

Ny bild 18 Jan-
Länk
Det verkar som om VAG har kopierat BMWs designkoncept till 100% med tanke på E63 lookaliken till Skoda först och nu den här E60n med ännu fulare front än originalet. Verkar vara bra det där med "go ugly early", nu har ju BMW designförsprång precis som många här verkar vilja...

Mvh Elvis
Den var ju skitsnygg och gör sig säkert ännu bättre i verkligheten. Tycker inte vag har apat efter bmw i design.
Humm, Idrive i en audi?
De lär komma på de flesta lite dyrare modellerna inom en 5årsperiod på majoriteten av bilmärkena världen över.

Detta faktum, hoppas man får alla negativa motorjournalister att äta upp sina filthattar angående idrive.

Jag tyckte framförallt bakänden på audi ovan var klart lyckad.

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Audis "idrive" har funnits i flera år och är vida överlägsen BMWs när det gäller användardvänlighet.

/RS2
Det är bara dataanimationer va? Instrumentbrädan ser ut som den är hämtad från en minibuss på 80-talet, bakdelen som opel vektra och fronten ser ut som något hemmabygge. Nej den var inte vacker, jag som brukat gilla audis design...
RS2: Nu är jag säkert klassad som mer teknisk än snittet, men jag har aldrig haft något problem med att förstå hur idrive fungerar. Hur logiskt som helst,även i 7an i min mening.

Jag har däremot aldrig suttit i en audi med ett likande system.
Vilka modeller sitter de i standard? RS6?

BMWCS Syd #05392
Sök först, fråga sen. Bitte!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.