|
|
|
|---|---|
| har råkat ut för något liknande förut då var det en lödning på ett kretskort,men har glömt vilken och vilket.Någon som har en teori.. | |
pgman |
Snälla hjälp mig också! Har samma problem med min 525:a! Halvljuset kan bara slockna när som hellst, precis som där är nått glapp nånstans. Kan det vara i kontakten där man sätter på halvljuset? |
|
jag har skrivit ihop et tmektips med precis dina symptom! kika in på Länk här kommer den exakta adressen Länk Följ detta och dina problem är med stor sannolikhet ur världen! Lycka till! |
|
pgman |
TACKAR!! Kunde inte fått en utförligare beskrivning!En eloge til dig! |
|
Jag hade samma problem på min gamla E-34 a, det som är det tokiga på den modellen är att " hela " reläenheterna sitter i samma låda. Vill minnas att det är en av de stora "lådorna " i säkringslådan i motorutrymmet. Ta bort plastlocket på denna " låda " och du ser de små reläna, det brukar synas ganska bra vilket relä som inte fungerar. Jag gjorde rent kontakterna och det fungerade sedan bra, det kan också vara att ngn av lödningarna på kortet i denna låda som gett sig pga värmen. Lycka till No Fear |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.