|
|
|
|---|---|
|
Hej..jag funderar på att köpa vita blinkers till min e38 730 -95...jag undrar hur svårt det är att montera de själv? Jag har ingen erfarenhet av liknande saker...alls.. Tack för hjälpen...jag måste säga att detta forum är en gåva ovanifrån...tack så mycket alla Ni som kan och som ställer upp med råd och tips gång på gång! Fantastiskt .. | |
Scheckheft |
Hej På min sida finns flera bildexempel hur du går till väga. Det är inte svårt Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| Är det så enkelt som det ser ut på de 2 bilderna?MVH | |
Scheckheft |
Hej, jobbet tar max 15 min för båda sidor. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
där framme är skit lätt, men bak är det det svårt. och mkt litet att komma till. det tog mig ca 2 tim att byta alla för mig. lycka till. BMW WROOOM |
|
| Hej igen...jag försökte byta blinkers ikväll, men det gick inte alls. Jag fickn helt enkelt inte ut själva blinkersglaset det satt liksom ihop med lyktan. Spärret kändes vara annurlunda mot för den jag köpte (dvs nya blinkers) Jag kollade extra noga, modellen stämde. På dn hemsida, www.bmwe38.info såg d väldigt enkelt ut? Vad gjorde jag för fel? Kan jag ringa nån som har gjort det förut? mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.