|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
m3e46: angående din spricka så kan jag rekomendera dig att ta kontkt med Jörgen(Ditec)han har kontakt med en glas mästare där du endast betalar 100:kr i självrisk. Och ja börjar oxså längta tills man kan ta fram sommardäcken:)) Vi får träffas och byta några ord om våra Bilar:))) |
|
|
starre, sommardäcken har också riktigt dåligt fäste i kylan. Visst är det en underbar bil? Lika kul varje gång... Mvh, Robban |
|
|
starre: Tack för tipset, will do! "mer sommardäck år folket..." "there are only 10 kinds of people...those who understand binary and those who don't..." |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vårkänslor?? - 13 imorse, nä glöm det :)) Vårförkylning möjligtvis. ///MVH Hasso Länk |
V12 LeMans |
Vårkänslor har man väl fått denna vecka . Tog ut bilen denna vecka ,himla trevligt . Var på ett besök hos Paulssons bil i Helsingborg . Med en silverfärgad 645(tyvärr med beige inredning) och en M3 CSL i bilparken , fick jag en tanke . Varför inte en väldigt bantad 645 CSL , eller varför inte en Alpina CSL på 6-serien . |
|
Har Paulssons bil en CSL till salu? Trodde jag hade rätt bra koll på vad som finns till salu ;) |
|
V12 LeMans |
Det står en i skylten i alla fall , med prislapp och skylt med texten rör ej ... i mörkgrått , synd att den inte finns i racingvit . :) |
|
:-) Länk Dime M |
|
|
De var ta mig fan de ENDA positiva som aftonbladet skrev idag.. Juventus åkte ur och Färjestad gick vidare...SKIT:) ///M3 |
|
Dunlopracer |
får nöja mig med att sitta o torr köra min i garaget ett tag till är inte klar med avgassytemet ännu ush jäkla bultar att sitta :( men snart så bälte, hjälm o handskar är inhandlat för att köra skiten ur alla på banträffarna STCC HERE I COME!! eller typ nåt sånt :P |
|
AAAAAAhhhhhhh!!!!! NU har jag fått psyk abstinens här alltså. På 2 dagar har 2 vänner köpt 2 st BMW´s!! 1 var alltså. Den ena en 540 E34 och den andre en 325 E36 med chip+sys+filter. Kan ju värdera MINA åsikter om bilarna när jag ändå håller på. 540´n hade skön komfort och gick jämt och fint med bra vrid. Saknade dock den där kicken som jag gillar (och är van vid) 325:an var en klart positiv överaskning.. Skönt motorljud och den drog iväg bra alltså.... Drog dock bara till 100...och den går väl bäst dit. Nu körde jag ju inte nån av bilarna och efter att ha kört volvo 740 automat i vinter så blir man väl lite störd:) Nää...efter regnet i helgen så smäller de...då får dom de tufft grabbarna:) ///M3 |
|
|
M3_LOVER: Hur gick det med ditt chassie förresten? fick du ngn ordning på det lr är det fortfarande stumt lr vad nu problemet var? Mvh Jens BMW CS # 5080 Min bil: Länk |
|
| Haha...fan jag har inte ens varit INNE i garaget på 4 månader...undrar om hon står kvar?? :-/ | |
|
Jens: Nja, det går inte alls. Problemet var ju att fjädrarna är ihoptryckta redan när bilen står still. Vet ej vad problemet är faktiskt. Ska åka in till verkstan så får dom kolla upp de. Jävligt irriterande i allafall.... ///M3 |
|
|
Vår känslor? Javisst! Det har resulterat i att bilen inte är till försäljning längre! Jag var och tvättade den i onsdags kväll och på torsdag körde jag ut den från garaget ut i vår solen, sen var det kört! Jag fick nästan psykiskt sammanbröt över tanken på att jag håller på och sälja min lilla älskling! Så vad gör jag, går in i huset, slår på datorn och tar bort annonsen fort som fan från autopower!!! Jag hade en som skulle eventuellt titta på den imorgon men som tur var har han hittat en lämpligare objekt som han ska titta på istället. Så på grund av vår känslor kommer jag att ha M3:an kvar och så tar det lite längre tid för oss att beställa nya bilen som vi hade tänkt oss! Så kan det gå ibland! Nu får det bli sommar SNART! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.