AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.309

Någon mer som fått lite vårkänslor

Sida 1 av 3
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Mina vårkänslor blev lite väl starka idag, så idag blev M3:an påställd.

Det är ju så torrt och fint på vägen nu så jag hoppas det går att åka lite under helgen, sen får jag väl ställa av den igen.

Kan säga att jag tog en repa med bilen på lunchen, och det var jäkligt trevligt. Hoppas våren blir tidig i år, då jag köpte min i höstas och ställde in den i garaget direkt!

PB
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Lite vår i luften, men jag skulle inte riskera massa otrevliga stenskott på bilen! :-( väntar tills solen värmer & sopbilarna har städat klart! :)
1 månad kvar...typ...
m3
23
m3e46
F36 Gran Coupe xDrive 2016
Själv har man ju kört kärran som bruksbil och pendlat ner till Danmark och västkusten ett antal vändor. 1000 mil sedan November har det blivit i snöslasket, inte utan att man lider lite med bilstackaren...
När brukar våren komma til Stockholm?? Abstinens..

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Apropå sopbilar, när sopar dom egentligen. Jag har för mig att dom gör det alldeles för sent om ni förstår vad jag menar!!
BM
207
BMWM_4ever
997 Turbo -07
530 XD M-Sport -07
Ja aldeles för sent, här uppe sopar dom efter midsommar typ.

Kongen!!!!

varför har du abstinens?????? :)

M-POWER!

Anders:

Undrar varför.. hehe Har jo din gamla M Coupe i garasjet! :)

Gissa om suget ligger på. Det var 20grader i solen idag och vägarna är snustorra (mkt snö på sidorna dock). Är vädret lika gynnsamt imorgon blir det en påställning och en liten tur. Salt o stenskott skiter jag i då jag ska lacka om bettan iaf :)

"the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department

//cruZZe
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
åHHHHH vad skönt:)
Åkte faktiskt 4 mil igår med min...
Det var lite trafik och E20 var torr så jag var tvungen..o faan vilken skillnad de va mot 740 automaten:)

///M3
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
åHHHHH vad skönt:)
Åkte faktiskt 4 mil igår med min...
Det var lite trafik och E20 var torr så jag var tvungen..o faan vilken skillnad de va mot 740 automaten:)

///M3
11mil idag.

Trevligt.

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Det var väl likadant förra året. Torrt och fint ett tag i mars. Så blev det snö i början av april.
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Stavros:
Du har förstört min lördag kväll:)

///M3
Visa användare
184
Kalle m3
G32 640i GT beställd
535d Xdrive M-sport -16
520d Xdrive Touring-14
M3 -09 Cab
16 mil idag. det e så j___a härligt. blir en runda imorgon oxå. skönt att bo i skåne ibland :)
E-28 Racer!
Köpte bilen innan helgen, o jag hann köra tre dar med strålande sol o faktiskt några plus grader,men gissa vad som hände igår!
Det snöade!!! så nu får väl pärlan stå inne i ett garage i en månad för snön lär ju inte smälta på en månad!! (suck)

MMM Vad annars!!
Jag håller på att få slag tittar ut genom fönstret och ser bara solen måste säkert vara +25grader i solen. Ser inte ett enda moln på himlen och bilen står bara och väntar på mig.....

mvh starre som har tröttnat på vinterbil och snart tar ut bilen med stort B:))
samma här
har bestämt mig ska ställas på en vecka innan påsk oavsett väder

Dime M
Dime:

SKa nog ev kanske ställa på bilen i morgon.......jag håller på att gå åt, igår hörde jag första bågen ute på stora vägen......då är det vår
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag ska försöka hålla mig till 1:a april.

//Schnitzer

Min M5: Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Glöm inte bort att det är ruggigt mycket småsten & grus på vägarna fortfarande, är ni rädda för stenskott så skulle jag råda er att vänta lite...det ska i alla fall jag..men om en 3-4 veckor så! :))
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.