|
|
|
|---|---|
|
Måste säga att jag blev grymt imponerad när Skoda lanserade sin Ocatvia RS, mycket kompetent & skojig bil för lite pengar.. Hittade bild på en ny modell, deras första sportkupé, Tudor. Inte illa...dom kan Tjeckerna...eller är det Volksvagen.. ;) Länk | |
| Audi/VW-lykter og stötfångare, men bakparten ligner Alfa Romeo 156? | |
| Är det bara jag som likheter med nya Bentley Continental GT? | |
| Noop, tänkte på det också...skillnaden är nog priset! :) | |
|
RacerMartin, Där sa du något! Bortsett från fronten så är Skodan till och med snyggare än Bentleyn...men båda två är ganska intetsägande bilar tycker jag. Vilken man köper kan ju kvitta...bägge är VW............ Tilläggas bör att Skoda Tudor inte ären konceptbil, och är i dagsläget inte planerad för produktion! Har sett den Live och den är STOR! Synd på fronten som ser ut som en överjäst passat eller något Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Nja, gillar nog den här designen bättre. Länk Länk Ingen Skoda men i alla fall. |
|
| Solklart att de kopierat E63 såvitt jag kan se. Men det är väl bara ett bevis på att alla bilar ser ung. likadana ut nuförtiden... | |
| BoogieElvis: Snarare tvärt om isåfall, Skodan fanns som koncept långt innan 645:an kom. Tyvärr är det ju inte så smickrande. Finns dock en rejäl skillnad och det är att BMW:n är mycket snyggare !!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.