|
|
|
|---|---|
|
När jag köpte bilen så förklarade förra ägaren om lite strul med larmet. Vet inte om det är originallarm eller när det är installerat med det är ett carguard, gammalt verkar det i alla fall vara. Båda nyckeldosorna har jag, lampan lyser när man trycker på knappen. Problemet är att larmet verkar alltid vara aktiverat, under baksätet sitter en säkring som jag har tagit ut. Öppnar jag bilen med nyckel och säkringen inte sitter i så går inget larm, sätter jag i säkringen, stänger och låser med nyckel så är larmet aktiverat och nästa gång jag öppnar med nyckel så larmar det och jag får skynda och ta bort säkringen under baksätet. Vad kan vara fel? Larmdosorna som är felkodade? Tacksam för hjälp, skulle vara soft att ha larm och kunna öppna med larmdosa när det ändå finns larm/centrallås i bilen, kan väl inte va så svårt att fixa, eller?? mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) | |
| gå till Länk och ladda ner manualen och kolla om det finns något sätt att nollställa larmet. | |
|
Bra där, ska kolla om det funkar. Tack. mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.