|
|
|
|---|---|
|
Ramlade in på Rysslands bästa/mest utförliga bilsite där dom har en omröstning varje vecka denna vecka var det välja mellan Porsche Cayenne V8/BMW X5 4,4i/VW Touraeg V8 självklart röstar jag på X5 sen skickar jag på resultaten där finns även tidigare resultat och lite förvånad upptäcker jag att när en BMW är med så vinner den Länk Mvh Stephan | |
|
You bet ;) Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Ryssarna har tydligen bättre smak än jag trodde :) Du får skicka länken till någon maffiaboss, så får de byta ut sin Brabus-vagnpark mot Alpina :))) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag är ryss....man vill helst satsa på kvalitet och stil...och de som har råd att köpa en X5, eller 7-serie VET vad de talar om. Dessutom så har de VERKLIGEN råd att välja mellan olika bilmärken, största konkurrenten är förstås Mercedes S-klasss, det vimlar av 500 S och 600 S i storstäderna...måste vara storleken..stort land-stora bilar...dessutom har man alltid gillat tyskt, oavsett krig har ryssland och Tyskland stått nära varandra på många sätt sedan medeltiden...inte minst kungahuset Angående smak så har ryssarna alltid haft bra smak...problemet har alltid varit pengar för de vanliga dödliga...därför kan det bli en vodkaflaska istället för Merlot från 1924 eller en 200 $ Lada istället för en X5... Så fort det västeuropeiska lånesystemet slår igenom i ryssland kommer det vimla av BMW, Mercor och Jeepar |
|
|
>[...] man vill helst satsa på kvalitet och stil...och de som har >råd att köpa en X5 [...] konstigt att man väljer bmw framför porsche då.. ---- Projekt Ascona B: Länk |
|
| Hur menar du? | |
|
Högre kvalitet och mer stil i Porsche än BMW? (jag vet att jag kastar sten i glashus nu.. jag gillar bmw, men jag gillar porsche ännu mer.) ---- Projekt Ascona B: Länk |
|
|
Hrm, måste faktiskt hålla med "ojay" i denna fråga. Jag hade också valt Cayenne framför X5. Hade nog valt Porsche framför BMW oavsett vilken modell som avsågs... *hukar mig* Jens |
|
|
Ja ja...Cayenne är en superbil, Porsche är ingen förlorare i Ryssland...porsche är en porsche...men på ryska vägar grabbar...så tror jag mer på en rejäl merca eller BMW... Sedan måste man få plats med alla ho...förlåt, "brudar" i baksätet... |
|
|
Det finns en del Cayenner i Moskva:) Samma tidning berättar att det säljes fler Turbo än S i landet. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Personligen anser jag att Cayenne är ful. Jag är ryss och har nog:) god smak... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.