AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
636

325iC -93:a, värdering tack

Andie_83
Vill att ni värderar min bil. Kul att veta vad man skulle kunna få bara. Här under följer info

Mil: 20500, välservade mil. Inspektion 1 är precis gjord. Bilen är nybesiktigad och nyskattad

Färg: Diamantsvart metallic, ingen rost vad jag vet. Väldigt fin undertill, ingen rost där heller

Utrustning: Dubbel AC typ (fungerande), drag, sportstolar med svart helskinn, ASC, original stereo, ställbara ljus, ABS, Airbag på båda framplatser, stora färddatorn, och säkert en massa annat som jag ännu inte hittat. Vad jag märkt så funkar allt som det ska, förutom ASC som funkar ibland p.g.a en glappande sensor som ska bytas.

Allmänt: Den går som en klocka, startar alltid, är väldigt skön och rolig att köra. Kom till sverige -97, och är rikligt servicestämplad både från tyskland och sverige.

Vad skulle man tänkas kunna få för denna skönhet? Tacksam för svar

Ha det bra

MVH

//Andy

msn: andy_tibab@hotmail.com
Andie_83
Bilen har elhissar och sånt krams med. Ingen taklucka. Och tydligen så är det klimatanläggning jag har. Ville bara lägga till det

:)

MVH

//Andy

msn: andy_tibab@hotmail.com
ma
279
martin_gbg
330i Cabriolet M-Sport -08
annonspris på ca 70000:- med viss (liten) prutmån kanske? bra med mycket utrustning, men många mil! (dock normalmånga mil)

har själv svårt att värdera min egen bil men jag ska inte sälja den för det den troligen är värd..skulle tippa på ett värde runt 60k för min pga ganska lite utrustning men låga mil och väldigt fint skick!

Mvh
Martin
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Andie_83: Sålde min fd. 325 -93 för snart ett år sedan. Hade samma utr. som din fast utan skinn. Utvändigt hade den M3-speglar (kopior) och en Riegerläpp samt att bilen hade ett nytt sportsystem (Dubbla DTM 3") och fina 17". Fullservad. I övrigt va bilen i otroligt fin skick och hade rullat 19 500mil när jag sålde den.

Fick 79 000kr för den. Satte ut den för 82 000kr.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Andie_83:
Sätt den på 70.000 med viss prutmån som martin_gbg säger.
Din bil har mycket av samma utrustning, färg mm som min.
Värderar den til ungefär 65.000,-. Min har gått 18100mil, men har inte AC (taklucka finns). Om du skall sälja nu prova på 70.000 och se vad som händer. Det tar ju ingen skada...

"Best Man Wins"

Mvh Eivind
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.