|
|
|
|---|---|
|
På min 528 -85 (e28) så sitter det nå beige/oranga spridare... Det står 0 280 150 203 på dom... Vad har dom för kapacitet??? ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing | |
|
hej 5 sek google gav 185cc "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
OK...tack för det... 185cc...är inte det jävligt lite... Kanske är därör han börjar rycka på högre varv.. ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
185cc på 2,5 bars bensintrykk |
|
|
OK...det är verkar lite klent tycker jag... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| räcker till dina 184 hk om den e org | |
|
OK Jo den är orginal...men på varv när man kör så (runt 5-5500rpm å lite uppåt) rycker den...som om den skulle få för lite soppa... Men jag ska ju inte köra med den så iallfall...Motorn ska i i en Volvo 142 tillsammans med en GT40 å lite annat godis... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| Vol"on är inte värd den tyska kvaliten :-) | |
|
Å jo... Kommee bli ett jävla skjuts i den... Vad förvånade folk ska bli när dom hör en rytande BMW sexa å sen rulalr det fram en vrållåg 142a i bästa race stil... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
jojo..men folk kommer ju tro att det är en vol"o motor i den. :-) Det är ju inte bra. |
|
|
Det är väl skit samma vad andra tror å tycker... Jag sätter i den för att det är ruskigt skönt ljud i BMWs sexor plus att dom är hyffsat billiga att trimma... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| jo, det stämmer. Men det är fortfarande en Vol"o | |
|
Ja det förstås...men det är jag som ska åka den å jag gillar den...det är huvudsaken... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
| Hmmm....det stämmer. | |
| Nu pyser jag från detta inlägg innan det spårar ut :-) | |
|
Vadå spårar ur...hehe... Vad tänker du på då??? ;-) hehe ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.